Proppmätt & spelkväll med huvudvärk...

Igår spenderade vi hela dagen i Katrineholm.
Jag, Konstapeln och hans syster Emma.

Först åt vi lunch hos deras farmor och farfar. Och självklart blir man proppmätt.
Tittade på massor gamla kort och hade det allmänt trevligt.

Sen gick vi över gatan till deras mormor och morfar där det bjöds på 7 sorters kakor och en härlig jordgubbstårta.
Om vi var mätta när vi kom till dom så vet jag inte vad man kan kalla det när vi gick däifrån.
Men gott var det allt.

Innan vi for hem i regnet träffade vi Konstapelns ena klasskamrat från polishögskolan som han även bodde ihop med.
Det var kul att se honom in ation i sin uniform. Han passade bra i den.

Bilresan hem blev ett rent h-ete för mig, jag var så kissnödigt så jag trodde jag skulle dö.
Men jag dog inte.

Sen for Konstapeln hem till en viss bilförsäljare och de spenderade sin kväll med att dricka bärs och spela Ps3.
Jag för min del spelade Sims 3 här hemma.

Och jag lovar, jag åt inget mer den dagen.

Vaknade vid 5 av världens huvudvärk och då låg Konstapeln brevid mig och sussade så fint.
Hade inte hört när han kom hem. Men han sa att han trillat in vid 3 tiden. Sicken lång natt.

Ikväll blir det att bege sig till ett födelsedagsbarn ute i Slaka där det blir grillat och säkert en liten Citronpaj om jag inte gissar helt fel.

Ha en trevlig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback