bara regn hos mig

Ensamhemmakväll!
Trist, men samtidigt lite skönt. Man kan göra vad man vill som att sjunga till lite skön musik.
Skråla utan att störa konstapeln...fast grannarna stör man säkert. Men det får de ta. Ha ha...

Igår åkte vi ut till K-Rauta (stavas det så ?) och köpte ett golv att klicka ut på balkongne. Det blev super bra.
Nu vill jag bara köpa ett hyffsat stort bord och fyra stolar och fyra sköna dynor. Lite blommor skulle inte heller vara fel.
Får se vad det blir framöver.

Imorgon är det onsdag och jag är ledig. Hopps det inte regnar. Vill ha sol när jag är ledig ju.
Men jag kommer väl ha otur som vanligt, ösregn hela dagen lång.



Längtar till semestern nu men vi vet fortfarande inte vad vi ska hitta på för kul då.
Kanske mest blir mindre utflykter. Får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! när har du semester?? =) kram kram

2009-05-08 @ 16:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback