I´m back on track.






Det var ett tag sen jag tittade in här.

Kände fört, att sätta fart på den här bloggen igen.

Vad har hänt sedan sist då?

Vet inte riktigt.

Inte så värst mycket tror jag.

Men, vi har köpt radhus och kommer flytta om ca 1 månad.

Annars är allt som vanligt.

Nej, det är det ju inte.

Jag har ju nytt jobb oxå. Eller nytt o nytt. Jo, det kan man väl säga att det är.

Har iaf fått fast på Face Stockholm i Norrköping.

Har ju jobbat för Face i Linköping innan, men inte fast och inte i butiken.

Men nu så, äntligen. Jag hoppas bara på att jag kan få mer än de 40 % jag har nu. 80% vore toppen.

Nu har jag tänkt mig att jag ska packa lite inför flytten. Men jag vet inte vart jag ska börja.

Man kan ju inte packa ner kläder, för dom kanske man behöver.
Man kan inte packa ner köket heller och inte badrummet.

Hmmm...böcker, filmer och prydnadsgrejjer som står överallt.

Japp, det gör jag.

Tack och hej.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback